Storytelling Inspiracyjny – podręcznik do historii klasa biznes

Zobacz fragment książki:

Opinie o książce STORYTELLING INSPIRACYJNY


“Ta książka pokaże Czytelnikowi, jak – krok po kroku – z pasją opowiadać inspirujące historie. W różnych sytuacjach: na spotkaniu z zarządem, podczas prezentacji handlowej czy w życiu prywatnym,np. na spotkaniu w szkole, na prośbę, by opowiedzieć, czym się zajmuje zawodowo.Jak skutecznie inspirować,zarządzać, występować publicznie i sprzedawać?  Właśnie poprzez storytelling, który określony jest trzema słowami:„opowiem” „Ci” „historię”.
Autor, dzięki kolejnym 20 kartom, daje Czytelnikom wskazówki, w jaki sposób inspirować innych do działania – poprzez opowiadanie historii.
Które zasady wystąpień publicznych są ważne dla storytellingu?
Jak budować konkretną historię do konkretnej osoby?
Czym jest Filtr sensowności historii?
Jak sprawić, by nasz słuchacz wyobraził sobie siebie samego w opowiadanej przez Czytelnika historii?
Na te i wiele innych pytań znaleźć można odpowiedzi w tej jedynej w swoim rodzaju publikacji.

Czasopismo PERSONEL PLUS

CHAPEAU BAS! Te 20 kart storytellingowych opisanych w tej książce wywróciło mi moje założenia dot. opowiadania historii. Dziękuje! polecam, bardzo polecam!  Książkę wchłonęłam w kilka godzin i to wręcz niewiarygodne, że w takiej pigułce jest tyle inspiracji.

Karolina Jóźwik, trener rysunku biznesowego

“Książka “Storytelling Inspiracyjny” trafiła w moje ręce w bardzo wymagającym dla mnie czasie. Kiedy zacząłem ją czytać, nie sposób było się od niej oderwać. Niespodziewanie stała się dla mnie nauczycielem, pomagającym inaczej spojrzeć na rzeczy, które wydawały mi się trudne. Książka inspiruje i napisana jest w bardzo przejrzysty sposób. Polecam nie tylko tym, którzy żyją pasją, lecz każdemu, ponieważ książka ma w sobie siłę, która motywuje do takiego właśnie życia!”

Paweł Kubiak, tutor Akademii Przyszłości

Ta książka może ułatwić życie wielu ludziom. Liderom i sprzedawcom. Jesteś szefem sprzedaży i obserwujesz dwóch swoich handlowców: jeden w tym samym czasie sprzedaje 50 sztuk produktu, a drugi 100 sztuk. Jeżeli otoczenie rynkowe jest takie samo, to pytasz się: dlaczego? Ta książka zawiera wiele odpowiedzi na to pytanie. Jadąc do klienta warto ją przeczytać, później zastanowić się do kogo jadę, jakie są jego/jej zainteresowania, doświadczenia – jaka jest jego historia, a jaka historia będzie dobra dla tego konkretnego Klienta. To zdecydowanie zwiększy skuteczność i pozwoli zaoszczędzić czas – dla rodziny, na sport, na pasje!

Piotr Cieszewski, mówca motywacyjny, zdobywca Mount Everest