Krzysztof Filarski, CEO Storyship

Jestem autorem książki Storytelling inspiracyjny, dziennikarzem Magazynu Bieganie, stosuję storytelling w każdym zawodowym obszarze, od marketingu, jako twórca kontentu, przez autora fabuł gier, autora nagrodzonych opowiadań fantastycznych, mówcę i trenera.

Z wykształcenia jestem psychologiem społecznym, mam też wykształcenie z marketingu i zarządzania.


Trener i szkoleniowiec

Pracuję jako trener / superwizor trenerów od ponad 19 lat. Mam za sobą ponad 1000 dni szkoleniowych. Świetnie się dogaduje z biznesem na każdym poziomie: od zarządu przez dyrektorów i menedżerów. Jestem prowadzącym warsztaty dla każdej, nawet najbardziej wymagającej grupy.


Biznes i IT

Zajmuję się storytellingiem dla liderów, bo znam rolę menedżera najlepiej. Pracowałem w kilku dużych firmach takich jak PLL LOT, Deutche Bank, DB SCHENKER, następnie zbudowałem i zarządzałem dwoma firmami: Westhill Consulting (firma doradcza) oraz pełniłem rolę dyrektora IT w spółce GAMEHILL. Uwielbiam pracować z informatykami, mam kompetencje i kwalifikacje jako specjalista od sztucznej inteligencji, UX i projektowania UI. Mam 4 – letnie doświadczenie jako product owner.


A teraz uczę liderów storytellingu ispiracyjnego

Robię to, co uwielbiam, szkoląc ze storytellingu. Uważam, że pozyskanie uwagi jest walutą przyszłości. Wspieram od lat Fundację TATO.NET gdzie uczę ojców storytellingu ojcowskiego. Marzę, by ojcowie potrafili opowiadać swoim dzieciom historie budując most między pokoleniami.
Jestem przekonany, że w biznesie, który czasami ma już… dość tabelek i slajdów, jest miejsce na opowieści, na storytelling.